Nákup

Objednávky podané do 12.00 hod. sa odosielajú ešte v ten istý deň (pracovný deň)

Objednať sviečky webovým formulárom

bez nutnosti registrácie, rýchlo a jednoducho.


Telefonické objednávky / SMS objednávky:
0944 155 221 (sieť O2)

tel. objednávky: pracovné dni 8.00 - 13.00


Objednávky e-mailom prosím pošlite na:
ankasviecky(zavináč)ankasviecky.sk

ako predmet správy prosím uveďte "Objednávka"


Storno / Zmena objednávky / Reklamácie:
e-mailom: ankasviecky(zavináč)ankasviecky.sk
telefonicky: 0944 155 221


  • šablóna k objednávkam e-mailom

    +

    Moja objednávka
    ----------------------------------------------------
    0 bal. ANKA Sviečky LEVANDUĽA
    0 bal. ANKA Sviečky RUMANČEK
    0 bal. ANKA Sviečky EUKALYPTUS
    0 bal. ANKA Sviečky ČAJOVNÍK
    0 bal. ANKA Sviečky FENIKEL
    0 bal. ANKA Sviečky YLANG-YLANG
    0 bal. ANKA Sviečky PRÍRODNÁ
    0 bal. ANKA Sviečky PRÍRODNÁ s propolisom

    0 ks. Balík START, vôňa:
    ----------------------------------------------------
    Spôsob úhrady

    Dobierka / Bankový prevod

    ----------------------------------------------------
    Spôsob doručenia

    Slovenská pošta / Expres kuriér

    ----------------------------------------------------
    Telefónny kontakt

    Mobil:

    ----------------------------------------------------
    Adresa dodania

    Meno:
    Ulica:
    PSČ:
    Obec:

    ----------------------------------------------------
    Fakturačná adresa
    (ak objednávate ako podnikateľ)

    Obchodné meno:
    Ulica:
    PSČ:
    Obec:
    IČO:
    DIČ/IČ DPH:

    ----------------------------------------------------
    Poznámky



Kliknutím otvoríte lištu, text skopírujete do emailu, vyplníte podľa seba a odošlete e-mailom.







Objednávky sa expedujú denne
po 12.00 hod.




Aktuálna ponuka September (1. 9. - 30. 9. 2018)

2 %-ná zľava na všetky varianty vôní


(uvedená zľava sa nevzťahuje na Balík ŠTART)

Cenník 2018 - Sviečky ANKA

Uvedené ceny sa vzťahujú na všetky varianty (vône) sviečok.
Sme neplatca DPH, preto uvedené ceny sú konečné.

Cenník 2018 - Poštovné a balné (doručenie na území SK)

  • Balík ŠTART / 1 až 5 balení
  • 6 až 10 balení
  • 11 až 20 balení
  • 21 a viac (alebo nad 150 €)

Slovenská pošta

1. trieda bank. prevod / dobierka

  • * 2,00 € / 2,70 €
  • * 0 / 0
  • * 0 / 0
  • 0 / 0

Expres kuriér

do 24h bank. prevod / dobierka

  • 5,90 € / 6,90 €
  • 3,90 € / 4,90 €
  • 2,90 € / 3,90 €
  • * 0 / 0

* prednostný spôsob doručenia.
Pri výpočte množstvovej žlavy sa počítajú iba celé balenia, Balík ŠTART sa nepočíta ako celé balenie.
Expres kuriér je pri objednávkach menších ako 21 balení voliteľným spôsobom doručenia.
Pre objednávky doručované do Českej republiky a iných štátov Európy platí osobitný cenník nižšie.
Cenník platný od 1.1.2018. V prípade zmeny cien v tarife Slovenskej pošty sa uvedené ceny môžu zmeniť.
Poplatok poštovné a balné (platba bankovým prevodom) sa skladá z poštovej taxy za doručenie tovaru a ceny balenia.
Poplatok poštovné a balné (platba dobierkou) sa skladá z poštovej taxy za peňažnú transakciu (poplatok pošty za vklad zaplatenej hotovosti na účet predávajúceho), doručenie tovaru a ceny balenia.

Všetko o nákupe - obchodné podmienky

Zaujíma vás, ako prebieha objednávka sviečok ANKA? Ako poslať objednávku, ako za zakúpené sviečky zaplatiť a ako sa sviečky doručujú? V nasledujúcich riadkoch bude podrobne rozpísaný celý proces objednávky.

Ako hlavný kontaktný údaj bude slúžiť e-mailová adresa (pri telefonickej objednávke telefónne číslo). Aby ste mali čo najpresnejšiu predstavu, pozrite sa na jednotlivé kroky.


Zväčšiť veľkosť písma Zmenšiť veľkosť písma

  • Všeobecne
  • Priebeh objednávky
  • Platba, doručenie
  • Zmeny v objednávke
  • Reklamácie, záruky


Sviečky ANKA
Sviečky ANKA sa predávajú v 6 +2 variantoch (vôňach) a v Balíku ŠTART
- najmenšia predajná jednotka je 1 balenie, ktorá obsahuje 10 ks. sviečok totožnej vône.
- Balík ŠTART obsahuje 5 ks. sviečok s vôňou podľa vlastného výberu. Z Balíku ŠTART je možné objednať na danú adresu celkovo len 1 ks.

Nákup sviečok
Sviečky nakúpite formou objednávky, ktorú môžete podať:
- vyplnením webového objednávkového formulára
- e-mailom
- telefonicky / SMS-kou

Platba za objednané sviečky
1. dobierkou (platba poštovému doručovateľovi v hotovosti pri prevzatí zásielky)
2. bankovým prevodom (platba vopred prevodom na účet) - údaje k platbe obdržíte v emaile potvrdzujúcu vašu objednávku.
pozn.: náš účet v Tatra banke.
bank logo

Ceny
Konečnú cenu objednávky tvorí cena za objednané sviečky + poštovné a balné podľa osobitného cenníka (uvedené vyššie spolu s cenníkom pre sviečky ANKA).
Poplatok poštovné a balné (platba bankovým prevodom) sa skladá z poštovej taxy za doručenie tovaru a ceny balenia.
Poplatok poštovné a balné (platba dobierkou) sa skladá z poštovej taxy za peňažnú transakciu (poplatok pošty za vklad zaplatenej hotovosti na účet predávajúceho), doručenie tovaru a ceny balenia.
Cena sviečok môže byť znížená množstvovými a aktuálnymi zľavami podľa cenníka a aktuálnych akcií.
Pri výpočte množstvovej žlavy sa Balík ŠTART nezapočíta do celkového objemu objednávky.
Cena poštovného a balného sa mení podľa spôsobu platby a doručenia, a podľa množstva objednávky, ktorého rozpis nájdete v cenníku poštovného.
Jednotková cena (cena za 1 balenie sviečok) sa vždy vypočíta podľa aktuálneho cenníka v čase uskutočnenia objednávky.
Nie sme platca DPH, preto jednotková cena uvedená v cenníku je konečná.

Údaje potrebné k objednávke
- vybraté vône a počet balení.
- vaše meno a adresa dodania
- e-mailová adresa
- mobilné telefónne číslo
(ak objednávate ako podnikateľ: + názov firmy, fakturačná adresa, IČO)

Odosielanie zásielok
Objednávky podané do 12.00 hod. sú odoslané ešte v ten istý deň (pracovný deň).
Objednávky 1 až 20 balení sa doručujú Slovenskou poštou, 1. triedou (voliteľný Expres kuriér)
Objednávky 21 a viac balení sa doručujú bezplatne Expres kuriérom
pozn.:
ak potrebujete, odoslanie zásielky môžete posunúť na vami zvolený dátum, max. však o 7 dní od dátumu objednávky.
objednávky môžete nechať doručiť na vami zvolenú adresu aj na miesto pracoviska.
pri doručovaní do zahraničia sa platí osobitné poštovné a balné podľa cenníka nižšie (viď. Nákup zo zahraničie).

Objednávate prvý krát
K úspešnej objednávke budú potrebné zadať všetky požadované údaje.
Opakované objednávky
Ak nedošlo k žiadnej zmene v osobných údajoch stačí v objednávke uviesť vaše meno, e-mail, spôsob platby a doručenia aby ste boli správne identifikovaní.

Zmeny v objednávke
Ak si prajete zmenu v objednávke alebo zrušiť celú objednávku, zavolajte prosím na číslo 0944 155 221 (sieť O2)

Aktuálna ponuka
Aktuálna ponuka znamená zvýhodnené ceny (zľavy z nákupu) alebo iné výhody pre nakupujúceho.
Aktuálna ponuka môže byť zmenená v priebehu aktuálneho mesiaca bez predchádzajúceho upozornenia. Na objednávky sa vzťahuje aktuálna ponuka, ktorá je platná v včase uskutočnenia objednávky.

Na tomto mieste si môžete prejsť nákupným procesom až do konca, aby ste mali predstavu aké je to ľahké. Od zadania objednávky až po doručenie sviečok.



Predpokladajme, že ste si vybrali požadované sviečky a idete objednávať . . .

Objednávky podané do 12.00 hod. sú odoslané ešte v ten istý deň (pracovný deň).

Rozhodli ste sa pre objednávku webovým formulárom
Po kliknutí vyššie na tlačidlo Objednať sviečky webovým formulárom sa Vám zobrazí stránka s webovým formulárom do ktorého zadáte vašu objednávku a požadované údaje ako meno objednávateľa e-mailová adresa, spôsob platby (Dobierka alebo Bankový prevod), adresa doručenia, telefónne číslo. Po kliknutí na tlačidlo Odoslať objednávku (* s povinnosťou platby) sa vaša objednávka odošle.
(* nový zákon 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov platného od 13. júna 2014 nadiktuje, aby tlačidlo malo nápis „objednávka s povinnosťou platby“, cieľom ktorého podľa zákonodarcov je aby zákazníkovi bolo jasné, že odoslaním elektronického formulára sa zaväzuje za tovar platiť. To však neznamená, že by Ste nemohli zrušiť objednávku alebo zmeniť ju. Zrušenie a zmena objednávky je samozrejme naďaľej možná a nebude nijak penalizovaná. Viac dočítate v sekcii všetko o nákupe - obchodné podmienky / Zmeny v objednávke.)

Potvrdenie objednávky
Na zadanej e-mailovej adrese do 10 min. obdržíte potvrdenie prijatia objednávky (ešte neobsahuje podrobný rozpis a cenu objednávky).
pozn.:

Následne obdržíte e-mailom potvrdenie vašej objednávky s podrobným rozpisom a konečnou cenou. Ak Ste ako spôsob platby uviedli platbu BANKOVÝM PREVODOM, e-mailom obdržíte nielen podrobný rozpis objednávky, ale aj údaje k platbe. O odoslaní e-mailu s podrobným rozpisom a údajmi k platbe budete upozornení aj sms správou. Objednávka sa odošle hneď ako bude Vaša platba zaregistrovaná.

Ak ste neobdržali potvrdenie prijatia objednávky
Môže sa to stať z nasledovných dôvodov:
1. Vaša e-mailová adresa nebola zadaná správne.
2. Vaša e-mailová schránka tento e-mail automaticky zatriedil medzi nevyžiadanú poštu.

Ak ste neobdržali potvrdenie objednávky s podrobným rozpisom a konečnou cenou
Prosím najprv skontrolujte, či potvrdenie vašej objednávky nie je uložený medzi nevyžiadanú poštu. V prípade, že potvrdenie objednávky nemôžete nájsť vo Vašej e-mailovej schránke, prosím napíšte správu a potvrdenie objednávky sa odošle znovu. Pri platbe bankovým prevodom je možné na požiadanie údaje odoslať aj sms-kou.

Rozhodli ste sa pre objednávku e-mailom
Ak vám viac vyhovuje poslať objednávku prostredníctvom vášho e-mailového klienta, môžete použiť šablónu ktorá obsahuje všetky požadované údaje, nemusíte rozmýšľať aké údaje ešte zadať, a ktorú jednoducho skopírujete do vášho emailu ako text a následne doplníte potrebné údaje. Ako predmet správy prosím uveďte "Objednávka". Šablónu zobrazíte vyššie zrolovaním lišty Šablóna k objednávkam e-mailom +.

Potvrdenie objednávky
Potvrdenie vašej objednávky s podrobným rozpisom a konečnou cenou sa odošle na váš e-mail. Ak ste sa rozhodli pre platbu bankovým prevodom potvrdenie objednávky okrem rozpisu objednávky a konečnej ceny obsahuje aj podrobné údaje k úhrade bankovým prevodom.

Ak ste neobdržali potvrdenie objednávky s podrobným rozpisom a konečnou cenou
Prosím najprv skontrolujte, či potvrdenie vašej objednávky nie je uložený medzi nevyžiadanú poštu. V prípade, že potvrdenie objednávky nemôžete nájsť vo Vašej e-mailovej schránke, prosím napíšte správu a potvrdenie objednávky sa odošle znovu. Pri platbe bankovým prevodom je možné na požiadanie údaje odoslať aj sms-kou.


Rozhodli ste sa pre telefonickú objednávku
Telefonické objednávky môžete zadať na tel. čísle 0944 155 221. V prípade, že si prajete hradiť vašu objednávku bankovým prevodom, bude potrebná aj e-mailová adresa na ktorú obdržíte údaje k platbe bankovým prevodom. E-mailovú adresu prosím zadajte aj v prípade ak si prajete obdržať podrobný rozpis vašej objednávky, avšak táto položka pri platbe DOBIERKOU povinná nie je.

Potvrdenie objednávky
O konečnej cene objednávky budete informovaný počas telefónneho rozhovoru alebo Vám bude následne odoslaná SMS správou (iba mobilné tel. čísla).

Rozhodli ste sa pre objednávku SMS-kou (nie pre nových zákazníkov)
Nakoľko do jednej SMS-ky sa nevmestia všetky požadované údaje SMS-kové objednávky sú určené pre tých, ktorí sviečky neobjednávajú po prvý krát a doručovateľské údaje (alebo aj fakturačné údaje) sú bez zmeny. V SMS-ke stačí uviesť meno objednávateľa, spôsob platby (stačia skratky BANK alebo DOB) a požadované sviečky (napr. 1xlev, 2xeuk, 5xcaj. Čísla 1x, 2x a 5x znamenajú počet objednaných balení, skratky lev, euk a pri sú prvé 3 písmená požadovanej vône bez diakritiky, lev - levanduľové sviečky, euk - eukalyptové sviečky a pri - prírodné sviečky).
Príkladová SMS:
Sviečková Jana, BANK, 1xlev, 3xyla, 4xfen, 1xcaj, 2xrum, 1xpri.

Potvrdenie objednávky
Následne obdržíte notifikačnú SMS ktorá potvrdzuje objednávku avšak bez podrobného rozpisu objednávky. Podrobný rozpis objednávky obdržíte do 2-3 hod. na emailovú adresu, ktorú máte zaevidovanú. Ak nemáte zaevidovanú emailovú adresu podrobný rozpis objednávky nebude možné vyhotoviť a objednávky budú odoslané len v prípade ak ste sviečky objednali na DOBIERKU. E-mailovú adresu si ale môžete zadať aj v SMS-ke.



Sviečky ste teda objednali a obdržali ste jej potvrdenie . . .

Ak ste zvolili platbu DOBIERKOU

Vaša objednávka sa odošle na Vami zvolenú adresu a následne na zadanú e-mailovú adresu alebo pri telefonických objednávkach na mobilné číslo obdržíte údaje zásielky ako dátum odoslania a číslo zásielky.

Ak ste zvolili platbu BANKOVÝM PREVODOM
Vaša objednávka sa odošle po úspešnej platbe. O prijatí platby budete vždy informovaní e-mailom / SMS-kou. Následne na zadanú e-mailovú adresu alebo pri telefonických objednávkach na mobilné číslo obdržíte údaje zásielky ako dátum odoslania, predpokladaný dátum doručenia a číslo zásielky. Pri zásielkach Expres kuriérom budete informovaní notifikačnou SMS o dátume doručenia.



Zásielka je odoslaná a čakáte na jej doručenie . . .

V deň odoslania zásielky obdržíte e-mailom/SMS-kou jej údaje ako dátum odoslania a číslo zásielky (podacie číslo). V prípade doručenia Expres kuriérom budete informovaný notifikačnou SMS/emailom zo strany Expres kuriéra o presnom dátume doručenia.

Doručenie Slovenskou poštou (klasické doručenie)
Zásielka sa doručí do 1-2 pracovných dní od dátumu odoslania poštovým doručovateľom (poštár, poštárka) priamo do vášho domu. Ak vás poštový doručovateľ nezastihne doma v čase doručenia, zásielka sa prevezme osobne na príslušnej pošte predložením "žltého" oznámenia o uložení zásielky. Vaša objednávka bude uložená na pošte 14 dní od doručena na príslušnú poštu. Po tejto dátume zásielka bude vrátená. Oznámenie o uložení zásielky môžete obdržať aj formou sms-ky.
Ak ste si zvolili platbu DOBIERKOU, platba za objednávku sa uskutoční pri preberaní zásielky v hotovosti.

Doručenie Expres kuriérom (kuriérska služba Slovenskej pošty)
Zásielka sa doručí nasledujúci pracovný deň od odoslania zásielky expres kuriérom priamo do vášho domu. O dátume doručenia budete informovaný vopred notifikačnou SMS. V deň doručenia vám kuriér tesne pred doručením zavolá na zadané mobilné číslo aby oznámil svoj príchod. Ak ste si zvolili platbu DOBIERKOU, platba za objednávku sa uskutoční pri preberaní zásielky v hotovosti.


O každom kroku vo vybavení vašej objednávky budete informovaný e-mailom/SMS-kou. Po celú dobu tak máte dokonalý prehľad o tom, čo sa deje a kedy môžete očakávať doručenie zásielky. Ak si prajete objednávku zmeniť, stornovať alebo zrušiť celú objednávku, zavolajte prosím čo najskôr na tel. číslo 0944 155 221.

Platba za objednaný tovar

Možnosti na úhradu objednávky sú 2
1. dobierkou (platba v hotovosti pri prevzatí zásielky)
2. bankovým prevodom (platba vopred prevodom na účet)
pozn.: náš účet v Tatra banke.
bank logo

Platba dobierkou (pri prevzatí zásielky)
Tovar hradíte v hotovosti poštovému doručovateľovi alebo kuriérovi. Vždy si prosím pripravte potrebný obnos, urýchlite tým predanie zásielky.
pozn.: cena poštovného sa pri platbe dobierkou líši (pozri cenník poštovného).

Platba bankovým prevodom (platba vopred prevodom na účet)
Ak si zvolíte platbu bankovým prevodom, potvrdenie vašej objednávky okrem rozpisu objednávky bude obsahovať aj údaje k platbe. Termín odoslania objednávky je ovplyvnený termínom uhradenia platby. Po pripísaní platby obdržíte notifikačný e-mail/SMS a vaša objednávka sa odošle na vami zadanú adresu doručenia.

ak objednávku hradíte z účtu v Tatra banke, platba bude zaznamenávaná okamžite po uskutočnení prevodu.
ak objednávku hradíte z účtu v inej banke, platba bude zaznamenávaná nasledujúci pracovný deň v predpoludňajších hodinách.
ak ste obdržali notifikačnú SMS s obsahom textu "Ďakujem za Vašu objednávku. Údaje k platbe bankovým prevodom boli odoslané na zadanú e-mailovú adresu", ale e-mail ste nobdržali mohli nastať 2 prípady: 1. e-amilová adresa bola zadaná nesprávne, alebo 2. e-mailový server vášho e-mailového konta zaradil náš e-mail do spamového koša.

Pri platbe bankovým prevodom
Je nutná, aby úhrada bola uskutočnená najneskôr do 5 pracovných dní po potvrdení objednávky, v opačnom prípade je možné považovať objednávku za zrušenú.
Objednávku prosím vždy hradiť až potom ako ste obdržali potvrdenie objednávky s podrobným rozpisom a platobnými údajmi.
Ak by došlo k náhodnému preplatku objednávky, preplatok vám bude vrátený na váš bankový účet.


Doklad o kúpe
Doklad o kúpe (daňový doklad) tvorí faktúra, ktorú vždy nájdete vo vnútri zásielky.

Platobné údaje
Tatra banka
Č. ú. (IBAN): SK60 1100 0000 0029 2686 1516
(starý tvar: 292 686 1516/1100)
(pozn.: platbu prosím uskutočnite až potom, ako obdržíte e-mail s údajmi k platbe: presná suma, variabilný symbol atď.)

Odosielanie, preprava a doručenie objednávok

Odosielanie objednávok
Objednávka, ktorú obdržíme do 12.00 hod. je odoslaná v ten istý deň (pracovný deň).
Objednávka, ktorú obdržíme po 12.00 hod. bude odoslaná nasledujúci pracovný deň.
(uvedené údaje sa týkajú objednávok s platbou na dobierku. Pri platbe bankovým prevodom termín odoslania objednávky je ovplyvnený termínom uhradenia objednávky)

Preprava a doručenie objednávok
Prepravu a doručenie objednávok zabezpečuje Slovenská pošta (resp. Expres kuriér - kuriérska služba Slovenskej pošty).
Cena poštovného sa tvorí podľa osobitného cenníka, ktorú nájdete vyššie.
Do ceny poštovného je zahrnutá doručovateľská služba a balné.

Objednávky 1 až 20 balení sviečok ANKA
Takéto objednávky sa doručujú klasicky, Slovenskou poštou, 1. triedou.
1 až 8 balení sviečok ako doporučený list 1. triedy.
9 až 20 balení sviečok ako balík na adresu.
Objednávky 6 a viac balení sú oslobodené od poštovného.
Voliteľným spôsobom k takýmto objednávkam je doručenie Expres kuriérom podľa cenníka poštovného.

Objednávky 21 a viac balení sviečok ANKA
Takéto objednávky sa doručujú Expres kuriérom bez poplatku.

Čas doručenia
Objednávky 1 až 8 balení (Slovenská pošta, ako doporučený list 1. trieda): doručenie do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od odoslania.
Objednávky 9 až 20 balení (Slovenská pošta, balík na adresu): doručenie do 48 hod., SMS avízo v deň doručenia.
Objednávky 21 a viac balení (Expres kuriér, Slovenská pošta): do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od dátumu odoslania, SMS avízo v deň doručenia, telefonické avízo pred doručením.

Pri platbe bankovým prevodom termín odoslania objednávky je ovplyvnený termínom uhradenia objednávky.
Čas doručenia je uvedená podľa harmonogramu Slovenskej pošty a závisí jedine od tohto poskytovateľa doručovateľských služieb.

Pre prípad, že si prajete zmenu v objednávke
Zmeny hláste prosím čo najskôr telefonicky na tel. čísle 0944 155 221. Zmeniť objednávku (spôsob platby, zmena druhu sviečok, adresa doručenia atď.) je možné dovtedy, kým ešte nebola objednávka odoslaná na zadanú adresu doručenia.

Zmeny v objednávke pri úhrade bankovým prevodom
Zmenu prosím nahláste čo najskôr e-mailom alebo telefonicky na tel. čísle 0944 155 221 (sieť O2). Ak ste už objednávku uhradili ale ešte nebola odoslaná na zadanú adresu doručenia a prajete si zmenu aj v množstve objednaných sviečok, buď budete vyzvaní na úhradu cenového rozdielu (pri zvýšení množstva objednávky), alebo naopak cenový rozdiel sa vám vráti na váš účet (pri znížení množstva objednávky). Zmenu v uvedenom prípade je možné urobiť po tom ak platba už bola zaznamenávaná ale objednávka ešte nebola odoslaná na zadanú adresu doručenia.

Zrušenie objednávky (odstúpenie od kúpnej zmluvy)
Zrušenie objednávky prosím nahlásiť telefonicky na tel. čísle 0944 155 221. Ak už bola objednávka uhradená bankovým prevodom, ale ešte nebola odoslaná na zadanú adresu doručenia, uhradená suma sa vám vráti na váš účet.


Zrušenie objednávky (odstúpenie od kúpnej zmluvy po prevzatí tovaru)
V súlade so zákonom 102/2014 Z.z o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov platného od 13. júna 2014 máte právo do 14 dní vrátiť objednaný tovar bez udania dôvodu, následne sa vám bude uhradená suma vrátená (na bankový účet alebo poštovou poukážkou). Lehota 14 dní sa začína plynúť odo dňa prevzatia objednaného tovaru. Tovar v takomto prípade nesmie byť použitá. Vyplývajúc z uvedeného zákona náklady spojené s vrátením tovaru v prípade stornovania objednávky (odstúpenie od zmluvy) bez udania dôvodu znáša spotrebiteľ (ak neide o vrátenie tovaru kvôli tomu, že obdržaný tovar nezodpovedá objednávke) a predávajúci je povinný vrátiť zaúčtované poštovné iba vo výške najnižšej ponúkanej varianty doručenia tovaru (vysv.: ak si teda zákazník nechal poslať tovar drahším spôsobom, Expres kuriérom, predávajúci je povinný vrátiť len sumu za doručenie Slovenskou poštou).

Na zrušenie objednávky môžete použiť aj formulár, ktorá sa po kliknutí na uvedený odkaz otvorí a ktorú uložíte ako .txt súbor alebo zobrazený text skopírujete do e-mailu alebo do textového editoru, vyplníte podľa seba a odošlete e-mailom alebo poštou ako listinu.
Formulár otvoríte kliknutím na formulár na odstúpenie od zmluvy

K objednávke pribalené sviečky navyše (vzorky), darčeky alebo grátis balenia sa tiež považujú za súčasť objednávky a pri vrátení tovaru je nutné ich tiež vrátiť neporušený. Ak pribalený darček je otvorený, použitý alebo nie je vrátený spolu s objednávkou, suma na vrátenie bude znížená o jeho priemernú maloobchodnú cenu.
O reklamácii v prípade poškodeného tovaru dočítate v Reklamácie.

Obsah zásielky nezodpovedá vašej objednávke
V prípade zistenia nedostatku objednávky ohľadom objednaného množstva a vôní prosím kontaktujte nás a vaša objednávka bude v čo najkratšom čase upravená. V takomto prípade všetky náklady spojené s úpravou objednávky znáša predávajúci.

Poškodená zásielka
Vašu objednávku, resp. obsah zásielky prosím vždy kontrolujte v deň prevzatia, aby ste sa presvedčili, že bola doručená v poriadku. Poškodenie tovaru počas prepravy v každom prípade treba najprv nahlásiť u poštového doručovateľa, u kuriéra, resp. na pošte.

Ak obal zásielky vykazuje poškodenie, poštový doručovateľ, kuriér by nemal zásielku doručiť, ale informuje vás o tejto skutočnosti.
Ak pri preberaní zásielky zistíte viditeľné vonkajšie poškodenie (natrhnutá, stlačená krabica) alebo ak máte pochybnosti týkajúce sa obsahu zásielky, odporúčam vám rozbaliť zásielku priamo pred poštovým doručovateľom alebo na pošte ihneď po prevzatí. V prípade zistenia poškodenia obsahu alebo iných nedostatkov obsahu pošta s vami vypíše zápisnicu.

Ak poškodenie obsahu zistíte doma, až po rozbalení zásielky, prosím zásielku pošlite naspäť spolu s originálnym balením. Poškodený tovar bude v každom prípade bezodkladne vymenený za nový, alebo uhradená suma bude zákazníkovi vrátená v jej plnej výške (spolu s poštovným).

Strata zásielky počas prepravy
V prípade straty zásielky doručovateľskou spoločnosťou (Slovenská pošta) objednávka bude zákazníkovi nanovo odoslaná alebo uhradená suma vrátená v jej plnej výške (ak ste objednávku hradili bankovým prevodom)

Iné reklamácie
Akékoľvek reklamácie iného charakteru hláste prosím telefonicky na 0944 155 221 alebo e-mailom.

Ak ste sviečky ANKA nakúpili u iného predajcu
Reklamácie v tomto prípade sa najprv uplatňujú u predajcu u ktorého ste sviečky zakúpili.

Ako funguje záruka na sviečky ANKA
Štandardná záruka na sviečky ANKA sú 2 roky, čo znamená, že ak sa dodržiavajú podmienky na skladovanie, sviečky počas tohto obdobia musia slúžiť svojmu účelu.
Kvôli skutočnosti, že pri výrobe sviečok sa používajú prírodné rastlinné extrakty, ktoré nemajú vždy rovnaký tón žltej, oranžovo-žltej farby, mierne odchýlky vo farebnom tóne sviečok preto nemôže byť základom pre podanie reklamácie.
Nakoľko použité rastlinné extrakty a silice sú čisto prírodné, počas skladovania môže dojsť k miernemu zoslabeniu farebného tónu a oslabeniu vôní sviečok, čo v žiadnom prípade neovplyvní ich účelové použitie. Farebnosť sviečok predlžujete ak ich skladujete v tmavom priestore (krabica, šuflík) a vždy po použití sáčok starostlivo uzavriete.
Vnútorný povrch sviečok je menej impregnované voskom, hlavne pri dolnom širšom konci, aby prípadný tekutý vosk bol okamžite eliminovaný. Táto vlastnosť slúži pre zvyšovanie bezpečnosti sviečok ANKA a neznamená výrobnú vadu.
Verím, že budete so sviečkami ANKA vždy spokojní.


Nákup zo zahraničia

Posielame iba fyzickým osobám - nepodnikateľom, resp. podnikateľom registrovaných na Slovensku.

Všeobecne
Nákupom zo zahraničia je považovaný každý nákup, ktorého adresa doručenia je mimo územia Slovenskej republiky.
Doručujeme iba v rámci Európy a to do štátov: Andorra, Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Cyprus, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Island, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Lichtenštajnsko, Litva, Luxembursko, Macedónsko, Malta, Monako, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, San Marino, Slovinsko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko, Holandsko a Spojené kráľovstvo.

Ceny
Cena sviečok, množstvové zľavy a aktuálne zľavy sú rovnaké ako pri vnútroštátnom nákupe. Cenník vyššie.
Konečnú cenu objednávky tvorí cena za objednané sviečky + poštovné podľa nižšie uvedenej tabuľky.

Platba
Platba je možná len formou bankového prevodu.
Suma pri bankovom prevode musí byť zadaná v mene euro.
pozn.: údaje k platbe bankovým prevodom obdržíte v medzinárodnom formáte.
pre Českú republiku:
na posielanie platby môžete využiť aj službu EUROGIRO. Službu poskytuje Poštovní sporitelna ERA a je možné ju zadávať na ktorejkoľvek pošte (nemusíte byť klientom Poštovní sporitelny ERA). Poplatok za túto službu je vo výške 90 Kč (platby odosielané na Slovensko označené OUR určené k pripísaniu na účet).
viac informácii a aktuálne ceny zistíte na vašej pošte, alebo kliknutím sem: služba EUROGIRO.

Doručenie, poštovné a balné
Prepravu a doručenie objednávok zabezpečuje Slovenská pošta so službou 1. trieda.

Objednávky do ČR a ostatných krajín EÚ sú odoslané:
ČR:
1 až 4 balenia ako doporučený list 1. triedy (menšia krabica, doba doručenia 3-5 dní)
5 a viac balení ako balík (väčšia krabica, doba doručenia 4-7 dní)
EU:
1 až 8 balení ako doporučený list 1. triedy (menšia krabica, doba doručenia 3-5 dní)
9 a viac balení ako balík (väčšia krabica, doba doručenia 4-7 dní)
Uvedené doby doručenia sú predpokladané hodnoty podľa Slovenskej pošty, preto žiaľ nemáme možnosť ju ovplyvniť.

Pre platiteľov DPH (VAT Payer), registrovaných v inom členskom štáte EÚ:
Nie sme platiteľom DPH. Fakturovať platiteľom DPH môžeme len ak je registrovaný v Slovenskej republike alebo v nečlenskom štáte EÚ.

iné členské štáty EÚ (nefakturujeme platiteľom DPH registrovaných v týchto štátoch): Rakúsko, Belgicko, Bulharsko, Chorvátsko, Cyprus, Česká republika, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Nemecko, Grécko, Maďarsko, Írsko, Taliansko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Malta, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovinsko, Španielsko, Švédsko, Holandsko a Spojené kráľovstvo.

nečlenské štáty (fakturujeme aj platiteľom DPH registrovaných v týchto štátoch): Andorra, Island, Lichtenštajnsko, Macedónsko, San Marino, Monako, Nórsko, Švajčiarsko.

Cenník 2018 - Poštovné a balné (ČR a EU)

  • 1 až 4 balenia
  • 5 až 8 balení
  • 9 a viac balení

ČR

Slovenská pošta1. trieda

  • 5,50 € *
  • 6,90 € **
  • 7,90 € **

EU

Slovenská pošta1. trieda

  • 7,20 € *
  • 8,50 € *
  • 16,90 € **

cenník platný od 1.9.2018 pre ČR a EU.
V prípade zmeny cien v tarife Slovenskej pošty sa uvedené ceny môžu zmeniť.
* Objednávky sa odosielajú ako doporučený list 1. triedy (menšia krabica, doba doručenia 3-5 dní).
** Objednávky sa odosielajú ako balík (doba doručenia 4-7 dní) .
(cenník poštovného naposledy zmenený 1.9.2018)

Zmeny v objednávke
Ak si prajete zmenu v objednávke alebo zrušiť celú objednávku, napíšte prosím e-mail alebo zavolajte prosím na číslo +421 944 155 221 (sieť O2 - SK) ešte pred uskutočnením platby.